وقتی از راه میرسی بودنت را زیر احساس انگشتانم میخوانم

صدایت را چه آشنا می جویم و از آمدنت دلم چه حال عجیبی می شود

وقتی می آیی دلم را فرش راهت می کنم

از این زندان تهی رها می شوم و تن به سکوت شبهای مهتابی تو می سپارم

وقتی می آیی هوای صبح با بوی گل ها یکی می شود و می پیچد در خاطرم

وقتی از راه می رسی

 



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت16:18---5 مرداد 1391
عزیزم ممنونم که تو این مدت من و وبلاگم رو همراهی کردی.....من دیگه آپ نمیکنم
بازم تشکرررررررررررررررررررررررررر@} ;-
برام دعا کن


negin
ساعت15:37---27 تير 1391
با یه متن خیلی خوووشمل آپم
پیشنهاد میکنم از دستش ندی


Nafas
ساعت1:14---9 اسفند 1390
salam golam chera khabaram nakardi k upiiiiiiiiiiiiiiiiiii

kheili nanas bus misiiiiiiiiiii

عاشق جمله هایی ام که وقتی میخونی ...

یه نفس عمیق پشتش میکشی

و

تو یه ثانیه یه دنیا خاطره میاد جلوی چشمات !


sepideh
ساعت16:17---2 اسفند 1390
سلام عزيز!
لينكت كردم!


sepideh
ساعت14:18---1 اسفند 1390
سلام
ممنون كه به وبم سر زدي! وب تو هم خيلي خوشگله!
حتما لينكت ميكنم
من متوجه منظورت نشدم. خودش ثبته ديگه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, |